Crearea și păstrarea relațiilor profitabile pe termen lung cu clienţii noștri, presupune și grija noastră pentru satisfacția totală a partenerilor de afaceri, prin acordarea de avantaje suplimentare.
In acest context, Globiz Group SRL, oferă clienților credibilitate pe piața produselor: accesorii auto, electrice si electronice, prin acordarea de garanții pe termen de 2-3 ani, iar pentru alarme acordă garanție pe viață*.
In cazul apariției unor defecțiuni în utilizarea produsului, în interiorul perioadei de garantie, se efectuează procedura de remediere/ reparare sau înlocuirea produsului cu un nou produs.
Costurile aferente operațiunii de transport tur-retur, sunt suportate de către companie, dar numai prin serviciul de curierat agreat de compania noastră.
Procedurile şi documentele necesare aplicãrii garanţiei
- Produsele defecte care necesitã operaţii de montaj pot beneficia de garanţie, numai dacã sunt montate într-un service autorizat.
- La predarea produsului defect, prezentaţi devizul de lucrãri emis de unitatea de service autorizatã.
- Certificat de garanţie completat cu toate datele necesare.
- Bonul fiscal sau facturã fiscalã emisã cãtre utilizatorul final.
Avantajele conferite prin acordarea garanțiilor, se răsfrâng implicit și asupra clienților-utilizatorii finali, sporind astfel credibilitatea pe piață, atașamentul față de produs și colaboratori, deci beneficii pentru toate părțile implicate.